Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz Wójt Gminy Kołobrzeg wraz z Hotelem Havet ***** w Dźwirzynie mają przyjemność zaprosić przedsiębiorców z terenu Gminy Kołobrzeg na warsztaty pt.: „Profesjonalna obsługa klienta w obiektach hotelarskich”.

Cel szkolenia:

– uporządkowanie wiedzy na temat zasad savoir-vivru w obsłudze klienta,

– poznanie różnic pokoleniowych i ich wpływu na satysfakcję z poziomu obsługi,

– poszerzenie samoświadomości – diagnoza Stylu Myślenia i Stylu Działania według metody FRIS,

– ćwiczenia utrwalające praktyczne umiejętności w obsłudze klienta,

– poznanie technik lingwistycznych ułatwiających kontakty z klientem.

Szczegółowy program warsztatów w załączonym pliku PDF.

Szkolenia adresowane jest do przedsiębiorców z branży turystycznej, do osób, które w różnorodnych rolach zawodowych zajmują się bezpośrednią obsługą klienta. Podczas szkolenia uczestnicy będą pracowali indywidualnie oraz grupowo wykonując różnorodne ćwiczenia, testy, symulacje, uczestnicząc w grach zespołowych, udzielając feedbacku.

Około 70-80% warsztatów przeznaczone jest na część praktyczną. Szkolenie poprowadzi pani Elżbieta Stelmach – wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości, trener biznesu z 20-letnim doświadczeniem, dyplomowany coach i doradca zawodowy, socjoterapeuta, pedagog, przedsiębiorca, właściciel Centrum Szkoleniowo-Rozwojowego „Sapientia” w Szczecinie.

Termin i miejsce warsztatów:

Dzień 24 kwietnia 2018 r. (wtorek), w godzinach od 9:00 do 16:00

w Hotel Havet ***** w Dźwirzynie przy ul. Wyzwolenia 29, 78-131 Dźwirzyno w Sali „Coffiee” na II piętrze.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

WAŻNE: Z racji ograniczonej liczby miejsc, obowiązuje rejestracja uczestników. W celu dokonania rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wysłanie zgłoszenia mailem na adres email: skral@rewal.pl z podaniem danych uczestnika: imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz miejscowości. Liczy się kolejność zgłoszeń.