McDonald’s ruszył w letnią trasę do popularnych, wakacyjnych miast nad polskim morzem oraz na Mazurach ze swoim multimedialnym show. Dzięki interaktywnym instalacjom uczestnicy pokazu otrzymają wyjątkową okazję, by zajrzeć do świata jakości McDonald’s. Już w najbliższą sobotę firma zaprasza do Niechorza, a w niedzielę do Mrzeżyna na wyjątkową, multimedialną ekspozycję poświęconą swoim produktom.

 Po sukcesie ubiegłorocznej, pilotażowej trasy multimedialna ekspozycja McDonald’s odwiedzi w tym roku aż 32 polskie miasta. Obecnie trwa letnia trasa, po nadmorskich miejscowościach. Interaktywną prezentację będzie można zwiedzić już w tę sobotę w Niechorzu przy skrzyżowaniu ulic Parkingowej i Bursztynowej oraz w niedzielę w Porcie w Mrzeżynie przy ulicy Portowej. Ekspozycja zainstalowana na platformie ciągniętej przez wielką amerykańską ciężarówkę obejmuje 3 części:

  • Panele 3D, dzięki którym można wirtualnie „dotknąć” surowców, z których przygotowywane są produkty w McDonald’s;
  • Kino 3D, w którym widzowie mogą obejrzeć uprawy warzyw dla McDonald’s;
  • Gogle 3D, dzięki którym można zajrzeć do kuchni restauracji McDonald’s.

Innowacyjna ekspozycja McDonald’s będzie dostępna dla wszystkich zainteresowanych w godzinach 11.00-18.00 w najbliższą sobotę w Niechorzu i w niedzielę w Mrzeżynie. Wstęp na pokaz jest bezpłatny. Uczestnicy będą mieli okazję odbyć kilkunastominutową wycieczkę po wirtualnym świecie jakości. Na jej zakończenie sprawdzą swoją wiedzę na temat McDonald’s w krótkim teście oraz otrzymają zaproszenie na poczęstunek do ustawionego obok mobilnego food trucka.

Wystawa będzie prezentowana co weekend do września. Najbliższe terminy trasy ekspozycji McDonald’s:

  • 25-26 lipca, godz. 11:00-18:00 – Giżycko, Plaża Miejska
  • 31 lipca, godz. 11:00-18:00 – Pisz, pl. Daszyńskiego
  • 1-2 sierpnia, godz. 11:00-18:00 –Olsztyn, Galeria Warmińska
  • 8-9 sierpnia, godz. 11:00-18:00 – Ełk, Mazurska Brama

Ważnym elementem kampanii jest dedykowana strona internetowa www.twojepytaniado.mcdonalds.pl. Prezentowane na niej treści dostarczają informacji na temat dostawców produktów oraz ich jakości. Kluczowym elementem strony jest możliwość zadawania przez użytkowników pytań na wszelkie tematy dotyczące oferty produktowej firmy. Na specjalnie stworzonej podstronie będzie można także na bieżąco śledzić trasę, jaką pokonują trucki McDonald’s.

Pierwsza edycja kampanii „Nasze produkty, Twoje pytania” trwała od 20 września do 30 listopada 2014 r. W tym czasie McDonald’s ze swoim pokazem zawitał do 12 polskich miast, a w interaktywnych prezentacjach wzięło udział łącznie ponad 12 tysięcy osób.

***

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie działa
w Polsce 358 restauracji McDonald’s, które zatrudniają ponad 17 000 osób. 230 z nich to obiekty prowadzone przez 62 licencjobiorców, niezależnych przedsiębiorców działających na podstawie umowy franczyzy
z McDonald’s.

Dodatkowe informacje:

Biuro prasowe McDonald’s Polska: tel. (022) 211 58 65. Agencja 24/7Communication: (022) 279 11 10

https://www.facebook.com/McDonaldsPolska