Nadchodące imprezy

Drukuj

OSTRZEŻENIE - BURZE Z GRADEM

OSTRZEŻENIE NUMER 34/I/2018
BURZE Z GRADEM

Stopień zagrożenia: 1

Ważność: od godz. 12:00 dnia 25-04-2018 do godz. 21:00 dnia 25-04-2018

Obszar: województwo wielkopolskie - północne i centralne powiaty, zachodniopomorskie. 

Przebieg: Prognozuje się występowanie silnych burz, podczas których głównym zagrożeniem będzie intensywny opad deszczu od 10 do 40 mm/m2, lokalnie opad gradu oraz silny wiatr wiejący z prędkością 70-90 km/h. Uwaga ! Burze mogą przybierać charakter nawałnic.

Skutki: łamanie gałęzi; ryzyko utraty życia; ryzyko wybuchu pożaru; utrudnienia komunikacyjne; zaburzenia w pracy urządzeń elektrycznych.

 

Comments ()
Drukuj

Wiosna naszych seniorów

Nasz zespół seniorów bardzo dobrze spisuje się w rozgrywkach rundy wiosennej obecnego sezonu. W rozegranych spotkaniach odniósł już 4 zwycięstwa raz zremisował i 2 razy z boiska zszedł pokonany. Nasza drużyna prezentuje ofensywny, widowiskowy styl a zawodnicy w każdym spotkaniu walczą o tzw. każdy metr boiska. W meczach z faworytami rozgrywek zanotowali bardzo dobre wyniki zwyciężając z Błękitnymi Stargard 2-1 i remisując z Flotą Świnoujście 2-2 tracąc gola w doliczonym czasie gry. Warto kibicować naszej drużynie w ostatnich meczach w barwach naszego zespołu wystąpiło 8 wychowanków naszego klubu. Trzon drużyny stanowią młodzieżowcy lub juniorzy. Najbliższa okazja do obejrzenia naszej drużyny już w najbliższą sobotę 28.04.2018 stadion w Niechorzu godzina 15,00 mecz ligowy z Ogniwem Babinek.

Relacja Filmowa z meczu

Comments ()
Drukuj

Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta w obiektach hotelarskich"

Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz Wójt Gminy Kołobrzeg wraz z Hotelem Havet ***** w Dźwirzynie mają przyjemność zaprosić przedsiębiorców z terenu Gminy Kołobrzeg na warsztaty pt.: „Profesjonalna obsługa klienta w obiektach hotelarskich”.

Cel szkolenia:

- uporządkowanie wiedzy na temat zasad savoir-vivru w obsłudze klienta,

- poznanie różnic pokoleniowych i ich wpływu na satysfakcję z poziomu obsługi,

- poszerzenie samoświadomości – diagnoza Stylu Myślenia i Stylu Działania według metody FRIS,

- ćwiczenia utrwalające praktyczne umiejętności w obsłudze klienta,

- poznanie technik lingwistycznych ułatwiających kontakty z klientem.

Szczegółowy program warsztatów w załączonym pliku PDF.

Szkolenia adresowane jest do przedsiębiorców z branży turystycznej, do osób, które w różnorodnych rolach zawodowych zajmują się bezpośrednią obsługą klienta. Podczas szkolenia uczestnicy będą pracowali indywidualnie oraz grupowo wykonując różnorodne ćwiczenia, testy, symulacje, uczestnicząc w grach zespołowych, udzielając feedbacku.

Około 70-80% warsztatów przeznaczone jest na część praktyczną. Szkolenie poprowadzi pani Elżbieta Stelmach – wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości, trener biznesu z 20-letnim doświadczeniem, dyplomowany coach i doradca zawodowy, socjoterapeuta, pedagog, przedsiębiorca, właściciel Centrum Szkoleniowo-Rozwojowego „Sapientia” w Szczecinie.

Termin i miejsce warsztatów:

Dzień 24 kwietnia 2018 r. (wtorek), w godzinach od 9:00 do 16:00

w Hotel Havet ***** w Dźwirzynie przy ul. Wyzwolenia 29, 78-131 Dźwirzyno w Sali „Coffiee” na II piętrze.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

WAŻNE: Z racji ograniczonej liczby miejsc, obowiązuje rejestracja uczestników. W celu dokonania rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wysłanie zgłoszenia mailem na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem danych uczestnika: imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz miejscowości. Liczy się kolejność zgłoszeń.

 

Comments ()